Servis


Na veškeré prodávané produkty zajišťujeme jak záruční tak pozáruční servis.

Máme vlastní sklad náhradních dílů. Vlastní tým servisních techniků. Jako první jsme začaly nabízet 3 letou záruku na produkty MASTER. Jelikož produktům věříme a máme s nimi dlouholeté zkušenosti. Jako jedni z mála, nerozlišujeme délku záruky pro firmy a koncové uživatele. Specializujeme se na opravy elektrocentrál s motory BRIGGS & STRATTON, VANGUARD, HONDA. Dále zajišťujeme servis topidel, odvlhčovačů a ventilátorů značky MASTER.

Záruční servis

1.       Přestal Vám fungovat produkt zakoupený u nás v záruční době? (na faktuře, která slouží zároveň jako záruční list, naleznete datum prodeje)

2.       Zašlete váš produkt na naší adresu: PROFI-ELEKTRO, Ocelářská 891/16, Praha 9, 190 00 (prodejna se nachází v areálu auto KELLY) nebo jej přineste osobně v pracovní době na naši prodejnu. Otevřeno je: PO až PÁ od 8.00 do 17.00 hod. Ke zboží vždy přiložte kopii faktury a telefonní kontakt na Vás.

Záruční doby produktů: Produkty MASTER - 3 roky; elektrocentrály MEDVED, EUROPOWER - 5 let; ostatní produkty - 2 roky

Pozáruční servis:

Zavolejte na naši bezplatnou linku 800 111 505 a ověřte si, jestli opravujeme vámi požadovanou značku produktu (produkty různých výrobců mají rozdílné náhradní díly)

Po dohodě doručte váš produkt na adresu: PROFI-ELEKTRO, Ocelářská 891/16, Praha 9, 190 00 (prodejna se nachází v areálu auto KELLY) nebo jej přineste osobně v pracovní době na naši prodejnu.

Při ceně opravy do 30% ceny produktu automaticky opravujeme. Při vyšších servisních nákladech Vás telefonicky kontaktujeme a Vy se rozhodnete, jestli produkt chcete opravit.

Cena posouzení nákladů opravy je 400 KČ bez DPH - pokud se produkt neopravuje. Od vyrozumění, máte 3 týdny na vyzvednutí produktu na naši prodejně. Po té účtujeme skladovné ve výši 25 Kč bez DPH za každý započatý den.

Porovnat: 0